Mandela en die profetiese tydlyn

Die vraag wat sedert verlede week se bekendmaking van Mandela se dood en begrafnis herhaadelik gevra word, is of sy verdwyning onder die sandkombers uiteindelik die vervulling gaan wees van Siener se gesig van 4 April 1915 en Johanna Brandt se visioen van ‘n jaar en agt maande later?

Daar is so ‘n merkwaardige ooreenkoms tussen die twee visioene, dat dit byna wil voorkom asof dit deur een en dieselfde persoon geprofeteer is.

Siener praat van ‘n tyd wat dit “so donker sal wees dat ek nie my hand voor my oë kan sien nie.”

Op haar beurt se Johanna Brandt weer sy sien hoedat ‘n “stikdonker nag ons van alle kante bekruip, en ons moet sorg dat ons in die komende stryd omgord sal wees met die wapenrusting van geregtigheid.”

Siener: (Aangaande ’n swart regering): “Ons, die Unie, gaan heel laaste in die ding, maar ons kom ook heel eerste daaruit.”

Johanna: “Suid-Afrika sal die laaste wees om in die smeltkroes in te gaan en eerste wees om daaruit te kom.”

Siener: “Die Afrikanervolk gaan andermaal gesuiwer word. En niks kan dit dan meer stuit nie.”

Johanna: “Suid-Afrika moet nog eers die laaste suiweringsproses deurmaak!”

Siener: “Ek sien ’n doodskis wat in ’n graf afsak, vure wat uitkom (geweld, bloedvergieting), maar een groot vuur wat voor uitkom, Johannesburg. verskyn…”

Johanna: “Net na afloop van ‘n baie belangrike begrafnis, bars geweld hier los en dit versprei soos ‘n siedende vuur dwarsoor Suid-Afrika. Niemand sal dit kan keer nie.”

daar in 1922 was.”

Johanna: Landswye stakings sal groot chaos, vernietigende skades en bloedvergieting tot gevolg hê…”

Die parrallelle lyne loop so duidelik dat die twee gesigte net in dieselfde profetiese tydrooster kan inpas. Altwee gesigte profeteer dat net ná ‘n “belangrike persoon” se begrafnis, daar geweld en bloedvergieting uitbreek, en ons mense van alles gestroop word. Nog nooit in ons volk se geskiedenis het “revolusie en oorlog” na afloop van ‘n begrafnis losgebars nie.

Johanna Brandt se dit oor grootskaalse geweld, bloedvergieting en doodslag wat nog eendag in Johannesburg sou plaasvind. Tot in daardie stadium (1996) het hierdie visioen nog nooit in druk verskyn nie, omdat Johanna Brandt en haar man gehoop het die bloedbad wat sy gesien het, nog vermy kan word, as haar volksgenote hulle maar net soos Ninevé in die tyd van Jona, hartgrondig tot God wou bekeer.

Maar op haar sterfbed in 1964 het sy besef haar volk sal eerder “sterf” as om Ninevé se voorbeeld te volg. Ons het toestemming van mev. De Beer gekry om die volledige gesig in Profesieë oor Suid-Afrika (Sept. 1996) op te neem. Ek behandel hier net die gedeelte wat op die “nag van geweld” betrekking het.

In die visioen het dit ‘n klein assegaai was, verwys simbolies na ‘n jong kryger. (Julius Malema?) Hy kan dalk “uitgehaal” word, want as ’n Zoeloe verwys na ’n makker wat verslaan is, gebruik hy die uitdrukking — umkhonto ehla (sy spies is neergefel).

Net hierna sien Johanna Brandt ‘n groot staking begin wat gou-gou dwarsoor die land versprei. Hoog bokant haar in die lug hang die letters XL. Alles het tot stilstand gekom, selfs die groot besighede is gesluit en verlate, niks funksioneer meer nie.

Die staking was so groot dat die hele land lamgelê is. Terwyl hierdie staking aan die gang is, organiseer die swartes in die geheim en kom in die nag in Johannesburg bymekaar. Dan gebeur dinge vinnig en onverwags — hulle sny die kragverbindings binne en rondom die stad af, voordat hulle die strate invaar en blankes voor die voet vermoor.

Volgens dit sal so erg wees dat party mense na vuurmaakhout sal soek om kos mee gaar te maak, terwyl andere maar koue pap sal eet.

1 Augustus 1917 — In die rigting naar Johannesburg lê ’n groot klomp droge hout van omtrent honderd tree in die rondte Daar staat ’n tafel gedek en daar is koue gestampte mielies in ’n skotel,en ’n skotel kou pap kom ook op die tafel.

(Hierdie profesiese is tot op hede nog nie bewaarheid nie).

Die stakings en kragonderbrekings sal ook al hoe groter word en al hoe ernstiger afmetings vir die ekonomie aanneem.

Siener se profetiese tydsbepaling vir die begin van ons “moeilikheid”, naamlik in die tyd van die geelperskreën (15 – 28 Februarie).

Maar nou is die datum van die begrafnis 15 Desember ― heeltemal buite die profetiese tydsbepaling ― en kan daar tereg gevra word of die vure wat hy én Johanna Brandt sien uitslaan het, met hierdie begrafnis te voorskyn gaan kom? Of moet daar dalk na ‘n ander moontlike begrafnis en datum gekyk word?

Ons wil Siener en Johanna Brandt gesien het dat grootskaalse geweld in Suid-Afrika sal uitbreek net ná die begrafnis van ‘n “baie belangrike persoon”.

Wie kan daardie persoon dan wees as die nie Mandela is nie? Jacob Zuma? Julius Malema?

Johanna Brandt het miskien vir ons die antwoord ― die draer van die miniatuur assegaai wat “geval” het. Met sy swart oë het die raasbekke hulle asem laat intrek.

Miskien het hulle al vergeet van sy naam was genoeg om ‘n gevangene stuiptrekkings van angs te gee. Hy kon sogenaamde “verraaiers” ure lank martel, totdat hy naderhand enkeldiep in hulle urine, uitwerpsel en bloed gestaan het (MBOKODO ― Inside MK: Mwezi Twala ― A Soldier’s Story).

 

MBOKODO

Verder is daar ook nog sprake dat Malema in April 2014 ‘n groot hap van die kieserstemme op hom kan verenig, en met al die ander partye wat ook der duisende stemme gaan gaps, gaan Zuma wankel. Hy kan sy voorland.

Die enigste logiese uitweg is dat Malema se assegaai grond toe moet kletter. Sonder twyfel sal hy sy begrafnis in ‘n bloedbad/burgeroorlog ontaard.

Hierdie moontlike scenario sal egter eers in werking tree as ons in die voordagure van 16 Siener ‘n gesig gehad wat aan ons dalk voorhou wat gaan gebeur:

Hy het dan draai ek om en gaan slaap. Na middernag skrik ek wakker en ek hoor geweerskote, honde wat blaf en mense wat gil ― toe weet ek die emmer bloed het omgeval.”

Siener het in dieselfde tyd ook ‘n gesig gehad van vroue wat paniekbevange uit hul huise vlug. Die deure en vensters staan oop. Dit moet ‘n winderige dag of aand wees, want hy sien die gordyne waai na buite.

Gebeur hierdie dinge wel rondom Mandela se begrafnis, Desember 1838 wou wreek.

En die jaar 2013 laat dit alles mooi netjies in sy skoot val ― met ‘n bonus nog daarby: die Arabiese Lente wat nou gaan volg, maak enige verdere verkiesings onmoontlik. Hy sal dan, soos hy beloof het, as president aanbly en regeer “totdat Jesus kom”!

Zuma se Minister van die Presidensie, Collins Chabane, het seker ook nie om dowe neute skielik alle buitelandse gaste versoek om nie na Qunu te gaan vir die begrafnis nie. Teen Sondagaand moet hulle reeds uit die land wees…

Is blankes daar inderhaas uit die stede (Port Elizabeth en Oos-Londen) gaan vlug?

NB. Die inligting hieronder kom van ‘n Luit.-Kol. in die SAP:

“Hi almal ek het hierdie ontstellende boodskappie ontvang en gedink ek wil dit liewer as wat ek later spyt is. EK gesels net nou met ‘n swart man oor Mandela se dood en die “Night of the Long Knives” En hierdie is sy weergawe van wat gaan gebeur of wat beplan is. Die begrafnis is 15de en 16de is Gelofte dag / Slag van Bloed Rivier. Hy sê die witman sal almal “relaxed wees en op holiday” hulle sal niks vermoed nie, want die begrafnis is verby en gaan dink alles is verby. Hy sê Zuma het verlede jaar in Bloemfontein gesê hulle wil wraak neem op die slag van Bloed Rivier, Sy woorde:- Die wit man is ontwapen en die datum is reg, so die wit mense moet baie versigtig wees van die 15de af. Ek deel maar net wat hy gesê het (12 minute gelede). Ek stuur maar aan, so weet nie wat om daarvan te dink nie. Jul kan self besluit.”

SIENER VAN RENSBURG

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor

RAAD VIR KWALE

Vir slegs R120

Die verborge boeke van Eden
Openbaringe van Paulus & Petrus
Die Boek van die Opregte

R370

R470