Die hele wêreld is omgeploeg

Ons het op 28 Maart ‘n artikel oor Roger Teale geplaas waarin hy vir ons vyf belangrike tekens gegee en dinge genoem het wat ons in ‘n tyd van groot benoudheid sou ondervind.En dit het werklik gelyk asof die dreigende gevaar van die koronavirus daardie tyd van benoudheid sou inlui. Net drie van Teale se tekens is egter bewaarheid, nl. die rand het verswak; ons is gedwing om in ons huise te bly en die lughawens is gesluit.

Die vierde en vyfde tekens (dat geweld sou uitbreek en dat dit in April/Mei sou wees) is nog uitstaande. Toe Teale hierdie voorspellings in 1994 gemaak het, het hy geen jaartal genoem nie, en dat ons dit juis in hierdie tyd verwag het, was net ‘n logiese afleiding. Omdat dit nie nou gebeur het nie, wil dit nie sê dat die visioen verval het nie.

Vandag weet ons dat die uitbreek van die koronavirus aan die einde van 2019 reeds verreikende gevolge dwarsoor die wêreld gehad het en beslis ook in die toekoms nog gaan hê.

Selfs Ramaphosa het gewaarsku dat niks ooit weer dieselfde sal wees nie.

Omdat dit so ‘n groot en omvangryke wêreld gebeurtenis is, wou van ons mense weet of Siener nie dalk ‘n gesig daaroor gehad het nie?

En uit ondervinding het ons al geleer dat baie van sy visioene dikwels eers verstaan word nádat dit in vervulling gegaan het. Soos bv.

  1. 28 Nov. 1915 – “Die tronkselle is almal oop en die draad hang vol uitgewaste klere.” (Duisende misdadigers word landswyd vrygelaat, misdadigers wat nog nie naasteby hul vonnisse uitgedien het nie. Die ‘uitgewaste klere’ beteken hulle misdade is hulle vergewe en hulle het nou weer ‘skoon rekords’. Hierdie gesig is bewaarheid toe Ramaphosa op 8 Mei 2020 aangekondig het dat hy 19 000 gevangenes gaan vrylaat, kammakastig om die verspreiding van die koronavirus te verhoed.
  2.  2 Des. 1917 – “Van die Noorde kom ’n groot tenk. Uit die tenk rol fyn skaapmis, die tenk rol na die Suide en die aarde word net een miswerf. (In Siener se tyd was daar nog maar min munisipaliteite of dorpsrade (behalwe in die groter stede) wat kraanwater voorsien het. Die boere op die plase en ook die dorpsbewoners het meestal hul eie opgaartenks gebruik om drinkwater in op te gaar. Dus, dat Siener skaapmis (uitwerpsel) uit die tenk sien rol het, wys vir ons dat ons drinkwater nog eendag vanuit die noorde tot in die suide besoedel gaan wees. Ook dit is reeds bewaarheid, want groot dele van die land se drinkwater is vandag met riool besmet.
  3. “Uit die noorde kom ’n swart os met skilderplekke aan. Hy kyk reguit na ons. Die aarde hier by ons word soos ouland: Maar in Europa is dit pikswart.”

Siener se seun Kallie het hierdie gesig soos volg verklaar: “Daar wag  weer ’n wêreldwye Depressie in die verre toekoms … Maar net so min as wat die wêreld voorbereid was vir die 1929-33 finansiële ineenstorting en Groot Droogte, net so min sal hy hierdie keer daarop voorbereid wees.” Want:

27 Desember 1915 — Die sopemmer word leeg. 4 Maart 1916 — Die papemmer is leeg. (Kosskaarste).

1 September 1915 — Een groot pappot waarvan die deksel op is, gaan dit oop en toe is dit leeg. (Nog steeds kosskaarste).

2 Oktober 1915, 19 Oktober 1919 en 12 Desember 1915): “Ons sit nog en eet, dan raak die kos weg … ook die melkskottels is leeg, en die vrouens is nakend”. Daar is nie net ‘n ernstige gebrek aan voedsel nie, maar melk sal ook skaars wees en die vrouens sal weer bitter swaar kry in hierdie tyd van groot ellende en armoede (hulle is nakend). Ook op die wingerd- en vrugte- boere wag daar donker tye en groot misoeste: “Ek sien leë druiwemandjies en perskes wat in ’n sloot lê”.

Op 6 Mrt. 1919 gee Siener vir ons ‘n beskrywing van hierdie droogte en die gevolge daarvan: “Toe is daar weer jong mielies, en die gee saad. Toe kom daar vuilgoed en dit neem die mielies in. Toe kom die mielies in beweging en raak weg. Toe lê daar ‘n mens se geraamte.”

Die afgelope vyf jaar het ons die ergste droogte in meneheugenis beleef, en hoewel daar in sekere dele goeie reëns geval het, is dit in die Karoo, Noordkaap en op ander plekke nog uiters droog.

Die vuur brand nader

In 1964 publiseer Guy van Eeden (‘n  oud-Noord-Rhodesiër)  ‘n ontstellende boek met die titel “Die vuur brand nader”, en daarin vertel hy o.m. van die Kommuniste se laaste, beplande kruistog, nl. “Operasie Suid-Afrika”, waarmee hulle beoog het om met behulp van “opruiers en saboteurs die finale kruistog aan te pak en die Republiek weer aan Afrika terug te gee”.

Ook dit het oom Niklaas vooruitgesien:

Kort vóór genl. Koos de la Rey se dood, het hy ‘n gesig gehad van dreigende oorlogswolke in die lug en saam daarmee ‘n groot rooi vlag wat van noord na suid getrek het, asook ‘n hewige vuur wat ook so gebrand het (van noord na suid). Siener het toe aan genl. De la Rey gevra: “Wat dink jy beteken dit, oom Koos? Want daardie vuur sal nog aanhou brand lank nadat die oorlog verby is.”

Maar genl. De la Rey kon nie eens raai dat die rooi vlag na Kommunisme verwys nie. En hoe kon hy ook geweet het dat die vlag en vuur wat na die suide trek, die ontwikkeling van Kommunisme vanuit Rusland en Sjina na Suider-Afrika en later al langs die Stille Oseaan en Suidsee sou beteken?

Na afloop van die Rebellie het Siener in die Boksburg-tronk aan van sy medegevangenes gesê dat hy in een stadium tydens die Rebellie ‘n gesig gehad het van ‘n groot donkerte wat oor hulle toesak, “want,” het hy gesê, “terwyl ek op sy perd sit, kan ek nie sy maanhare sien nie. Maar in die verre toekoms,” het hy bygevoeg, “sien ek  ‘n ‘moeilike tyd’ kom wanneer dit so donker sal wees dat ek nie my hand voor my oë kan sien nie.”

Op pad Duitswes toe om traktate te gaan maak, het hy in ‘n ander gesig die tekens gesien waaraan ons hierdie ‘moeilike tyd’ sou kon herken en hy het ook gesien uit watter rigting ons dit moet verwag.

Die Rebelle het uit Kuruman met die Olifantshoekpad vertrek en oom Frans Groenewald het langs die Siener gery. Voor hulle het die Kalahari-sand uitgestrek gelê. Opeens het die Siener stilgehou en vir oom Frans gevra: “Wat se ding is daardie hamer en sekel wat ek al die hele môre uit die lug in die noorde sien afkom in Afrika? Wat sal dit beteken?” Oom Frans het nie geweet nie.

En toe, op 21 Nov. 1918 gewaar Siener wéér ‘n rooi vlaggie (Rusland) wat vanuit die noorde kom; maar net daarna is die wêreld van die noorde af heeltemal omgeploeg. Skaars ‘n dag nadat hy hierdie gesig gehad het, sien hy ’n ander ‘rooi vlaggie’ (Sjina) uitkom, dan slaan die gras aan die brand en brand na die suide. Hierdie gesigte het albei betrekking op Kommunisme wat eers oor Afrika en later dwarsoor die wêreld sou uitbrei.

25 Apr. 1920: “Die dag breek en toe kom daar swart wolke uit in die Oostekant.” Siener se seun Kallie het hierdie visioen verklaar as die opkoms van Kommunisme vanuit Rusland en Sjina na Europa. Maar Siener se simbool vir Kommunisme is ‘n rooi vlag, terwyl ‘swart wolke’ ‘n aanduiding is van ‘n hewige oorlog.

Die sinistere onheil van Kommunisme sou eers 50 jaar later aan ons deur kom klop nadat die destydse Goewerneur-Generaal van Suid-Afrika Charles Robberts (Blackie) Swart, op 8 April 1960 die ANC in Suid-Afrika verbied het. Na die verbanning het die ANC sy gewapende vleuel Umkhonto we Sizwe (Spear of the Nation), gevorm om teen apartheid te veg deur guerilla-oorlogvoering en sabotasie.

In daardie selfde jaar het swart MI6 betaalde agente in Soweto begin met ’n werwingsveldtog onder die inwoners om teen die paswette te betoog; hulle is gesteun deur die militante, nasionalistiese groep, die Pan Africanist Congress (PAC). Hierdie MI6 agente het die swart inwoners belowe dat die betogings die Verwoerd-regering tot ’n val gaan bring en dat hulle rewolusie teen 1963 al goed op koers sou wees om sonder slag of stoot die leisels by die witman oor te neem.

Die volledige ‘Plan’ hiervoor is uiteengesit in Operation Mayibuye (“Terugkeer”, bedoelende Afrika kom terug na die swart mense.) Die gewraakte Operasie Mayibu­ye-dokument, is destyds opgestel deur twee Kommuniste, Joe Slovo en Govan Mbeki.

Maar die ‘Plan’ is voorlopig in die wiele gery na die in hegtenisneming van verskeie Kommuniste in 1963 by Rvonia, en sou eers drie jaar later (1966) weer op koers kom nadat daar van dr. Verwoerd ontslae geraak is en John Vorster die weg vir FW de Klerk kon voorberei om die land aan Mandela oor te gee.

Intussen het Mandela die sandkombers oor sy kop getrek, en geeneen van sy twee opvolgers Thabo Mebeki of Jacob Zuma kon hond haaraf maak nie. Dit was eers met die verskyning van Cyril Ramaphosa dat die rewolosie-vuur skielik weer opgevlam het.

Want anders as Mbeki en Zuma wat net kon grootpraat en dreig, was Ramaphosa die stukrag agter die ANC se ‘Plan’ om die wittes vir die gruwels van apartheiddeel te ‘braai’, soos hy dit self in 1994 aan die Italiaanse wetsgeleerde dr. Mario Oriani-Ambrosini verduidelik het.

Oriani-Ambrosini skryf in sy memoir hieroor: “In sy brutale eerlikheid het Ramaphosa my vertel van die ANC se 25-jaar-strategie om met die blankes af te reken: dit sal wees soos om ‘n padda lewendig te kook, en dit word gedoen deur die temperatuur baie stadig te verhoog. Omdat hy koudbloedig is, sal die padda nie agterkom dat die temperatuur stadig styg nie, maar sou die temperatuur skielik verhoog word, sal die padda dadelik uit die water spring. Hiermee het Ramaphosa bedoel dat die swart meerderheid wette, grond en ekonomiese mag van wit na swart stadig en geleidelik sou oorneem, totdat die blankes alles verloor het wat hulle in Suid-Afrika verwerf het, maar sonder om te veroorsaak dat hulle in opstand kom of veg.”

Op hierdie wyse sou die ANC dan sy beplande rewolusie finaal afhandel.

Maar Ramaphosa het nie rekening gehou met die Boereprofeet Siener van Rensburg, wat ’n heel ander scenario in die vooruitsig gestel het nie – ‘n scenario waarin die Blanke nie net sy vaderland gaan terugkry nie, maar ook alles wat oor eeue heen van hom gesteel en geroof is.

Tog het Siener ook gewaarsku dat daar éérs ‘n  ‘donker tyd’ moet kom, voordat ons die Boererepubliek gaan kry. Maar dit sou ook ‘n ‘donker tyd’ vir die ganse mensdom wees, want, “ek sien die hele wêreld is omgeploeg”. Dat hy die ‘hele wêreld’ omgeploeg gesien het, beteken dat elke volk en nasie op aarde hierdeur geraak sal word.

Die tweede Groot Griep?

Met die koms van die koronavirus het dalk nog ‘n visioen van Siener ‘n werklikheid geword, want hy het in etlike van sy gesigte ‘n omgeploegte aarde/wêreld gesien, en hy het self gesê dit beteken ‘n ‘groot omwenteling’ – en omdat die hele aarde/wêreld omgeploeg is, moet dit beslis ‘n ‘omwenteling’ van wêreldwye omvang wees wat almal sal raak.

Die koronavirus kan ongetwyfeld beskou word as een van die grootste ‘omwentelinge’ van alle tye, want nog nooit in die geskiedenis is die ganse mensdom so skielik en byna oornag nie net van sy vryheid en voorregte ontneem nie, maar is ons almal ook wetlik verplig om in ons huise te bly.

Dan het Siener verder gepraat van ‘n ‘groot stilte’ wat ons nog sou beleef. Kan dit dalk ook verwys na hierdie grendeltyd terwyl alles letterlik tot ‘stilstand’ gekom het en niemand van ons weet wat werklik besig is om te gebeur nie? Dis ‘n tyd van totale onsekerheid, twyfel, vrees en verwarring, maar bowe-al ook ‘n tyd van wanhoop en moedeloosheid!

Siener: “Ek sien die Boere (Blankes) se hoede hang oor hul oë en hul koppe hang laag. (Hulle lyk baie moedeloos). Ek sien hulle het kolle op die oë wat soos pêrels lyk (hulle word verblind en kan nie sien wat werklik besig is om rondom hulle te gebeur nie).”

Daar kan tereg gevra word wié van ons het die vaagste benul van wat in hierdie huidige deurmekaar wêreld aan die gang is? Want ons hoor van miljoene lewens wat die koronavirus gaan eis, ons hoor van dodelike inentings, van nuwe 5G-mobiele netwerke wat die verspreiding van COVID-19 veroorsaak, van Bill Gates wat die wêreldbevolking met miljarde wil verminder, ens., ens. En ons is so oorbluf ons weet nie meer wat om te glo of wat om te verwag nie.

Soos vroeër reeds genoem, het Siener hierdie ‘groot omwenteling’ al in die 1914-Rebellie sien kom.

Maar hy nie net die bose invloed van Kommunisme vanuit Afrika sien kom nie – 4 Januarie 1919: “Toe is die grond van die Ooste af ‘omgeploeg’.”

Vraag: is die koronavirus wat die hele wêreld van Wuhan af (in die Ooste) omgeploeg het, nie dalk ‘n sinnebeeld van daardie ‘moeilike tyd’ nie?

‘n ‘Omgeploegte wêreld’ of ‘n ‘groot omwenteling’, stel dus ‘n tyd voor wanneer alles skielik en heeltemal onverwags verander om nooit weer weer dieselfde te wees nie.

‘n Ander gesig van hom wat hierby aansluit is: “Die vlaktes van ons hele land is omgespit en omgeploeë.” Siener het dit aangedui as die begin van ons  ‘Donker Tyd’ (die smeltkroes), en dis ook in hierdie tyd dat hy die ‘rooi balk’ (Kommunisme) oor ons sien gaan het  – die swart regering is in hierdie grendeltyd daarop uit om spesifiek die Blanke aan bande te lê, te vervolg, te verdruk en te vertrap. Want gedurende hierdie tyd steur die swartes hulle glad nie aan die beperkende maatreëls wat ingestel is nie. Dit krioel in die strate, op die markpleine, taxi’s word nog steeds oorlaai en daar is geen polisieman in sig nie. Maar laat ‘n Blanke dit net waag om met sy hond te gaan stap, dan word hy dadelik gekonfronteer en beboet.

Eers in hierdie ‘smeltkroes’ en ‘donker tyd’, het hy gesê, sal ons volk in ware ootmoed voor die Heer kom en vra dat ons son nie moet ondergaan nie.

Aan Boy Mussmann het hy gesê ons gaan nog eendag dankbaar wees vir die ‘donker tyd’ waardeur ons moes gaan, want uiteindelik het ons, net soos Israel van ouds, droogvoets deur die see van ‘moeilikhede’ gegaan.

Sagaria 13:8-9 beskryf vir ons die smeltkroes waarna Siener verwys so: “En in die ganse land, spreek die HERE—twee-derdes sal daarin uitgeroei word, sal sterwe, maar een-derde daarin oorbly. Dan sal Ek die derde deel in die vuur bring en hulle smelt soos ‘n mens silwer smelt en hulle toets soos ‘n mens goud toets. Hulle sal my Naam aanroep, en Ek sal hulle verhoor. Ek sê: Dit is my volk! En hulle sal sê: Die HERE, my God!”

Die koronavirus het ons ganse bestaan en leefwyse skielik en heeltemal onverwags aan skerwe geruk. Niks was meer dieselfde nie; ons vryheid van beweging, kommunikasie, doen en late, skoolonderrig, werksomstandighede, ons wyse van aanbidding, ja, selfs ons menswees is van ons beroof en bestaan skielik nie meer nie. Maar dis nie al nie, die koronavirus het ook ekonomieë wêreldwyd geknak of vernietig, miljoene sit nou sonder werk, terwyl miljoene ander dalk binnekort nie meer kos gaan hê om te eet nie. En net soos met die Groot Griep-epidemie van 1918 sal Suid-Afrika ook hierdie ‘griep-epidemie’ se nagevolge nie vryspring nie.

Maar ek het tog vir u goeie nuus: vorentoe gaan FW de Klerk se ‘onomkeerbare’ hervorming weer genadeloos ‘omgekeer’ word!

Siener sê hy het in 1914 gesien die Vierkleur word op die perd gedra – dit was tydelik, maar daar by Grootrivier sien hy die vlagpaal is stewig ingeplant – dus waai die Vierkleur vir goed en altyd. En by die paal staan hy, sy vrou en kinders. Die Vierkleur is ’n simbool van ons Derde Boererepubliek en hy, sy vrou en kinders verteenwoordig die Getroue Afrikanervolk.

11 Aug. 1918 — “Aan die Oostekant kom ’n toegevoude kombers uit, hy vou oop. Toe is daar ’n paal en bo aan die paal hang die Vierkleur. Aan die Westekant is die aarde pikswart. Wanneer die stryd verby is, sal julle nie net stewiger staan nie, maar uiteindelik ook die langverwagte vryheid geniet. Elders in die wêreld sal daar in hierdie stadium nog bloedige oorloë woed (…die aarde daar is pikswart).”

Hy het op ’n dag sy tweede oudste seun, Kallie, versoek om die volgende gesig neer te skryf: “Ek sien ‘n vark hang aan die hak in Engeland. Dit raak daar weg en dan sien ek hom weer in Johannesburg hang, en dan word hy wors gemaak. Die wors hang in die Kaap aan die parlementstoele, en ek eet daarvan. (Ek is die Getroue Afrikaner). Die wors wat daar in die parlementshuis hang, word dan met wetgewing gekonfiskeer. En dit wys vir my dat dit ‘n regverdige saak is. Ons roof of steel nie,” sê die Siener. “Ons vat net terug wat ons reeds met bloed en offers van die Heer gekry het.”

Toe het hy die gesig self meer breedvoerig verklaar: “Die varke (kapitaliste) in Johannesburg sal, in samewerking met die Boere se vyande oorsee, sy eiendom (die wors) van hom wegneem. Maar dit sal hulle niks help nie, want die Boere sal, deur ingryping van Bo, weer die mag verkry (die wors hang aan die parlementstoele). Ook sal al die myne en minerale staatseiendom word en al die ou Republikeinse plase val terug en word onder my volk verdeel … ‘n volmaakte republiek sal ons kry van ‘n volmaakte God”

En nie lank hierna nie, vind die laaste ‘groot omwenteling’ op aarde  plaas – die herstel van die Godsryk:

25 Des. 1918 — In die Unie is osse, ploeë en mense, toe kom hulle na die Westekant en toe is die hele aarde omgeploeg. Maar hierdie keer sal Siener se ploeg alles op die ganse aarde ten goede omgeloeë. En God se volk wat onder was, is nou weer bo. Die man in grys staan op die ysterploeg, wat beteken hy is in beheer. Siener het gesê dit is God se wil en God se wil sal geskied.

Die herstel van die Ewige Ryk sal, volgens beide Siener en Henog, in die Unie van Suid-Afrika begin voordat die na die Weste sal oorgaan:  “In die Noordekant in die lucht is een galery en op die galery is zoos die beschrijving van die tabernakel met die goude kandelaren … en achter die galery kom een menigte kinders uit en kom af naar die Zuide.”  (En omdat die tabernakel die Woonplek van die Allerhoogste is, sal Hyself kom om in die tabernakel vir ewig onder sy kinders te woon…

SIENER VAN RENSBURG

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor

RAAD VIR KWALE

Vir slegs R120

Die verborge boeke van Eden
Openbaringe van Paulus & Petrus
Die Boek van die Opregte

R370

R470