Kliphelde, Eskom en die revolusie

April 12th, 2015 by
87 kommentare | Lees kommentare
© 2018 Vaandeld Uitgewers

Daardie selfde aand wat Malema en sy EFF verlede jaar op 21 Augustus uit die parlement geboender is, het hy wraak gesweer met ‘n revolusie. Die volgende dag het hy sy eenjaar-plan aangekondig en Suid-Afrikaners gewaarsku om voor te berei vir die offers wat gevra gaan word met die EFF se “beplande revolusie”. Een van die offers wat hy genoem het, was dat ons skielik een oggend gaan wakker skrik “sonder brood op die rakke, en ons sal dan ons eie brood moet bak.” (Hoeveel “onse” daar in sy pond is, weet nugter!)

Maar die meerderheid het van daardie dreigement vergeet totdat die Cecil John Rhodes standbeeld-chaos skielik verlede maand losgebars het. Saam daarmee het die grondgrypgebeure van die afgelope Pasga-dae (dis beslis nie toevallig dat dit juis in dié tyd plaasgevind het nie), Suid-Afrika soos ‘n ysige revolusiewind uit Arabië getref.

In 1992 het Robert Mugabe die wet op grondverkryging versnel deur die “gewillige verkoper gewillige verkoper” nietig te verklaar en presies 20 jaar nadat die ZANU-PF in 1980 by Ian Smith oorgeneem het, word die eerste blanke plase in Zimbabwe in 2000 beset.

Die ANC het ‘n byna identiese roete gevolg. Op 10 Februarie 2012 kondig Zuma aan dat die beginsel van “gewillige koper en gewillige verkoper” nie meer werk nie, en dat swart mense nou die reg het om op grond beslag te lê.

Toe, in September 2014 (toevallig(?) ook 20 jaar na die ANC-oorname) het Julius Malema (namens alle swartes in die land) in geen onduidelike taal aan die Kaapstadse Persklub gesê dat indien die kwessie van grondonteiening nie deur ‘n politieke party aangespreek word nie, “sal die massas opstaan en ‘n leierlose anargie in die land ontketen”.

Daardie massa het nou begin “opgestaan”, maar ons sien dit nie raak nie en wil dit ook nie weet nie!

En waarvan die meerderheid van ons ook nie bewus is nie, is dat Malema en Zuma agter die skerms nog altyd saamgewerk het. Hulle oënskynlike vyandskap is net ‘n blufspel om blankes te mislei. Die dae van onderhandeling is verby — van nou af gaan plase/grond eenvoudig beset en gevat word.

En wié gaan dit keer? Het die boere van Zimbabwe nie ook gesê hulle sal vasskop nie, want “die ‘wet’ beskerm ons”? Watter wet? ‘n EFF-lid het hom op Facebook só hieroor uitgelaat: “Die wetboek is ‘n produk van die kolonialis en sy manier om swartes te verneder en van hul regte te ontneem. Maar soos Mugabe, gaan ons dit ook vir toiletpapier gebruik!”

Revolusie is reeds die wagwoord van talle kommentare wat deur EFF-lede op Facebook geplaas word. Hulle probeer nie eens meer om diskreet daaroor te wees nie. Luister mooi en u sal die tamboere hoor dreun:

“We cannot agree on everything, but its clear white capitalists need to be taught a lesson. We will take what rightfully belongs to us.

“In an EFF municipality, there is no private ownership of land, we allocate land.

“We’re taking municipalities, particularly, Tshwane, Johannesburg, Nelson Mandela and Ekurhuleni…

“The ANC has failed to protect their own, we will do it ourselves.

“Good night fighters, revolution continues tomorrow

“Nothing will stop us now … Revolution, here we come … We are ready mokon few hours left … The voortrekker monument must be next to fall. Steve Hofmeyer and Sunette Bridges singing ‘Die Stem’ … Then the Anc says we must have a debate, what debate ? On Saturday we are also going to sing “Killed the boer”

“Today we addressed the communities of Edenville in Ngwathe Municipality and Viljoonskroon in Moqhaka Municipality to emphasize the point that we starting the programme to reclaim the land which was taken from us since 6th April 1652 …. The Fighters who were arrested for decisive actions will be released and Magashule’s Task Team should be dissolved.

“The land occupation in Mangaung is in full swing…

“We’re occupying Rustenburg this weekend, Mogwase on Friday and Rustenburg North on Saturday…”

KOMMENTAAR: Laat ons eerlik wees: die skending en vandalisering van standbeelde deur EFF-ondersteuners, behoort nie vir ons ‘n strydvraag te wees nie. Ons het maar nog altyd die neiging gehad om op ‘n vleeslike arm staat te maak; en hierdie kliphelde is simbolies van daardie swakheid.

Sedert 2 Februarie 1990 het ons veel meer as ‘n paar gewese kliphelde sonder betaling weggegee. Ons het ander pad gekyk die dag toe die barbaar die  Beeltnis van Hom na wie ons geskape is, in die parlement omstoot. Ons het instemmend geknik toe ons land in September 1993 met ‘n referendum, gegryp is. Ons het na die spreektaal van Babilon oorgeslaan toe die barbaar ons Moedertaal langs die pad voorgelê, vermink en agtergelaat het om dood te bloei. Ons was in konferensie met Mammon toe ons kinders se toekoms ashoop toe karwei is. Ons het TV gekyk toe duisende van ons ou mense met hamer, pik en graaf doodgeslaan is.

Maar die dag toe die barbaar, Nelson Mandela, en hanskakie, Francois Pienaar, op 24 Junie 1995 op Ellispark met die Goue Beker omhoog die riel dans, het ons hulle oorverdowend toegejuig!

En onder al die lawaai het ons Hom nie aan die deur hoor klop nie; het ons nie sy stem hoor roep nie: “Julle veg vir die eer van julle kliphelde. Maar as Ek dan jul Vader is, waar is my eer? (Mal. 1:6). En omdat my woord geen ingang in julle vind nie … kan julle daarna nie luister nie” (Joh. 8:37,43):

In Eks 20:4 beveel sy woord dan ook: “Jy mag vir jou geen gesnede beeld of enige gelykenis maak van wat bo in die hemel is, of van wat onder op die aarde is, of van wat in die waters onder die aarde is nie”…

Maar tog het ek deernis en begrip vir mense soos Sunette Bridges en my ander volksgenote wat daarvoor ywer om die standbeelde te behou, asook vir hulle woede oor die vernietiging daarvan. Iemand het dit só aan my verduidelik: dit gaan nie oor die standbeelde nie, maar oor die vertrapping van wat óns s’n is, óns kultuur, óns taal, óns historiese Westerse skeppinge. Vandag is dit die standbeelde, môre ons erfgrond en uiteindelik sal ons heilige dae ook in die slag bly.

Ek is bevrees ons het dit alles reeds verloor.

Waarom word ons standbeelde nou ook deur die barbaar geplunder? Is dit nie omdat dit soos seer duime uitstaan nie? Is dit nie net nog ‘n bewys van hul eie gebrek aan sulke helde óf hul onvermoë om te doen wat ons doen nie? Alles wat die swarte vandag besit, is afkomstig juis van daardie wese wat hy haat met ‘n volkome haat die witman! Want hy wéét sy eie geskiedenis is dié van ‘n volk in wie daar geen voordeel is nie (Jes. 30:6).

In die lig hiervan was Sunette Bridges se onlangse skrywe vir my ‘n rou, wanhoopskreet uit elke Boerehart — nie soseer oor die standbeelde nie — maar oor alles, alles wat ons as volk reeds moes prysgee, en wat ons nog elke dag moet verduur.

Wat dit alles veel erger maak, is daardie verloopte hanskakiesonder ons; hulle wat geen gewete of skaamte het nie, en niks en niemand ontsien nie, solank hulle net die guns van ons en ons God se vyand kan behou.

Sunette skryf (verkort): “Kyk, ek hou nou al lank my mond oor die spulletjie, maar vandag is ek klaar daarmee. “Ek verwys nou na die Afriforum/Solidariteit/Orania Beweging/FW de Klerk Stigting-bedmaatjies op hul kamma morele hoëgrond-perdjie wat NIKS en NIEMAND steun as hulle, in hul eie woorde, nie die aksie SELF geloods het nie. Eintlik is dit maar net ander woorde vir ‘As ons nie ‘n geldjie uit ‘n SMSie kan maak nie.’

“Selfs die lot distansieer hulle nou van ons kamma “rassistiese” optrede (by oom Paul se standbeeld) en wil vreeslik graag, na 22 jaar van asem mors, nog ‘n bietjie debatteer.

“Ek verneem graag van Jaco Kleynhans wat presies beskou hy as “Rassisties en Ektremisties”.

“Hoe is dit dat “ons” organisasies nie kan wag om hul ou verklarinkies uit te reik teen hul eie mense nie? …of wag, ons is mos nie hulle mense nie.

“…en ons ou volkie gee ewe gedwee elke maand vir die Afrisoldaatjies R14 miljoen sodat hulle nuwe kantore kan bou en hul bestuur kan betaal en mense soos Kallie Kriel na ons kan verwys as “Verregse Randeierfigure”.

Hoe ons mense hul geld so gewillig kan afstaan aan ‘n organisasie met DIREKTE bande met FW de Klerk weet die hemel alleen. Dan is die lotjie, ook uit eie mond, ‘n “inklusiewe” organisasie. …met die BOERE se geld!!! Skielik vir “Afrikaanses” en nie vir “Afrikaners” (allermins vir Boere) nie.

“Wag… lees maar self…”

Orania, Solidariteit nie deel nie

Uit Beeld (verkort): “Die Orania Beweging, asook Solidariteit, was nie Woensdag by die “protesaksie” op Kerkplein in Pretoria betrokke nie.

Die Orania Beweging distansieer hom van enige ekstremistiese en rassistiese reaksie op die huidige vandalisering van Afrikanermonumente,” het Jaco Kleynhans, uitvoerende hoof, Woensdag aan Beeld gesê.

“Flip Buys, uitvoerende hoof van Solidariteit, het ook aan Beeld gesê dié vakbond was nie daarby betrokke nie.

“Volgens Buys het hulle die Federasie van Afrikaanse Kultuurvereniginge (FAK) genader om die moontlikheid van ’n beraad te bespreek.

“Daar moet dringend nasionale dialoog oor die saak plaasvind,” het hy gesê. (As daar optrede van ons verwag word, hou ons liewer Kodesa!)

Ja, net soos Piet Retief ook verkies het om liewer met Dingaan te gaan Kodesa die pad van die lafaard en ook die minste weerstand — só wil Solidariteit en Afriforum ook doen.

Maar ons moet Jaco Kleynhans en Flip Buys se uitlatings sien vir wat dit werklik is.

Hulle weet hulle beskik nie oor Sunette se onverskrokke durf en moed om, ongeag al die teenstand, veroordelings, beledigings, vloeke en dreigemente, elke dag vreesloos al die gruwels van die barbaar oop te vlek nie, vreesloos elke dag aan die wêreld te verkondig hoeveel van haar mense deur swartes aangerand, verkrag en doodgemaak word nie.

En in plaas daarvan dat Flip Buys en Jaco Kleynhans haar daarin steun, ook iets daadwerklik probeer doen, kies hulle dadelik die barbaar se kant en verdoem haar (polities-korrek natuurlik) as ekstremisties en rassisties.

Boerekryger Uitenhage

Boerekryger Uitenhage

Buys en sy affiliale trek egter nie net die swaard teen Sunette nie, maar ook teen ander behoudendes wat net soos sy weier om met die barbaar te onderhandel. Ek dink hier aan organisasies soos mnr. Jaap Kelder se Belasting Betalings Vereniging; die HNP, AWB, Suidlanders en tietalle kleiner groepies en individue wat op eie koste en onder hewige protes van hanskakies soos Solidariteit en Afriforum, vir hulle volksgenote in die bres wil staan, sonder om ooit met die vyand ‘n kompromie aan te gaan.

Kleynhans-hulle sien veragtend neer op hulle as verregse randeierfigure. Maar sê my dan hoekom het God oor ‘n tydperk van sesduisend jaar uitsluitlik “verregse randeierfigure” geroep om sy werk vir Hom te doen?

Geeneen wat ooit met sy vyande onderhandel het, was deur Hom gereken nie! Dus, behoort julle te weet waar julle met Hom staan.

En dan wonder ek of dié menere wat so graag “rassissme!” saam met die barbaar encore, weet dat die woord “rassissme” sinoniem is met “nasionalisme”, “volkseie”, “erflikheid” en “rasbeskermend”.

Rassisme word vandag as skelwoord gebruik om aan te dui dat jou eie ras meerderwaardig is!

Elke ras met selfrespek, behoort so te dink!

Maar die swarte weet hy is minderwaardig, daarom verdoem hy ons (met die steun van Solidariteit en Afriforum) as rassisste.

Om rassisties te wees, beteken eenvoudig dat jy jou eiesoortigheigheid wil beskerm deur nié met ander rasse te verbaster nie; beteken ook dat jy dit wat van jou ‘n unieke volk maak, móét behou. En dit is ‘n godgegewe opdrag! Ek weet nie watter god Flip en kie dien nie, want hulle is duidelik nie bekend met my God se opdrag aan my om nooit met ander nasies (rasse) te vermeng nie:

“Jy mag jou ook nie met hulle verswaer nie — jy mag jou dogter nie gee aan sy seun, en sy dogter nie neem vir jou seun nie.” (Deut 7:3)

“Jy mag nie met ander nasies Kodesa hou nie.” (Eks. 34:12)

“Jy moet jou van ander nasies afskei om Myne te kan wees.” (Lev 20:26)

“Jy mag nie saam met hulle werk nie.” (2 Kor. 6:14)

Hoekom word ons hierdie dinge gebied? Omdat Hy elkeen na sy soort gemaak het. En wié gee ons die reg om sy “goeie handewerk” te besoedel deur te verbaster? Omdat Hy ons verskillend gemaak het, dáárom—

Lyk ons nie dieselfde nie.

Leef ons nie dieselfde nie.

Dink ons nie dieselfde nie,

Praat ons nie dieselfde nie, en

Aanbid ons nie dieselfde nie.

Maar Buys-hulle maak Hom tot leuenaar, en soos uit een mond skree hulle saam met die barbaar (wat my God nie ken nie): “Ons is almal dieselfde!”

Flip, Jaco en Kallie, ‘n vriend het voorgestel dat julle Mandela se standbeeld voor die Uniegebou wit moet verf; wag dan ek kyk of hy ook, soos ons wittes, kan bloos. Dan het julle mos bewys ons is dieselfde!

In sy boek Chaka, skryf Thomas Mofolo dat die sendeling, David Frédéric Ellenberger, hom vertel het van die verskriklike sesjaar lange droogte in Lesotho vanaf 1822-1828 toe duisende inboorlinge van honger gesterf het.

Gedurende daardie tydperk het die Bakhatla-stam ongeveer 288 000 van hulle eie makkers doodgemaak en opgeëet, maar soms is hulle lewendig verslind.

Kannibalisme kom nog daagliks voor in Afrika, en in 2006 het Charles Nqakula, die gewese minister van veiligheid en sekuriteit, gevra dat kannibalisme is Suid-Afrika gewettig word.

Jammer Flippie, Jaco en Kallie, maar ons is nie almal so nie die voorreg is julle s’n!

Die kosbaarste iets wat ons in hierdie ondermaanse wêreld van ons Skepper ontvang het, is ons identiteit, ons unieke voorkoms as blanke wese. Maar juis dit verag hierdie polities-korrekte knoeiers, en dit ter wille van ‘n barbaar wie se geskiedenis en kultuur van doodsbeendere tot puinhoop sterk.

Ek het dit al vantevore gesê, maar ek wil dit weer sê: ek stik al aan Solidariteit, Afriforum Orania Beweging, die ATKV, die Voortrekkers en die FAK se skynheiligheid. Afriforum hardloop van hier tot in die VN sale om kamtig besware te opper; hardloop van hofsaal tot hofsaal en spandeer der duisende om dorps- en straatname te behou, terwyl daardie dorpe en strate vuil en smerig is en so na riool stink dat net ‘n tronkvoël en terroris se naam daarby sal pas!

Beplande grondgryp

Die kliphelde wat nou tuimel, is net ‘n voorsmakie van wat nog kom. Hiermee kry die EFF ongekende publisiteit; en terselfdertyd skep dit net die regte klimaat vir Malema se beplande grootskaal grondgryp wat nou gaan volg.

Die buitensporige mediadekking gaan hulle natuurlik ook net meer aanhits om vinniger en op groter stukke grond beslag te lê.

Blanke boere wat verskeie plase besit, word glo geteiken vir later vanjaar.

Want met meer as twee dekades se ondervinding, weet elke swarte in die land vandag dat liberale wittes, alias “askies-dat-ek-leef”-kniebuigers, se deuntjie nog nooit verander het nie: “Vat, en kom haal nog! En het jy dalk hulp nodig, sal ek graag kom hand bysit!”

En die van ons waarvan die knie nie wil buig nie, moet nou tog net nie verwag dat daar van die kant van geldversamelaars soos o.a. Koos Bekker, die mediareus, se dosyne mondstukke soveel as een woord van beswaar geopper sal word nie. Inteendeel, hoe meer standbeelde Malema plattrek, hoe meer grond hy gryp, hoe meer slegte nuus is dit, en hoe meer koerante verkoop Koos, hoe meer gelukkig is hy, want hoe meer 30 silwerstukke kan hy aas!

Ook sy stoelpatta-lesers raak nie eens aamborstig nie, want al kultuur wat hulle nog het, en ooit gehad het, is rugby, rugby en krieket, en selfs al sou daar vir ‘n rugbywedstryd 15 of vir ‘n krieketwedstryd 11 stoofneuse op die veld verskyn, sal hulle dit nie eens agterkom nie, want al wat hulle raaksien, is ‘n styfgepomte beleërde ba(ä)l.

En sien wil hulle hom sien sewe dae lank!

Dis te laat om nou te probeer keer, te laat vir Afriforum om Malema hof toe te sleep, want hy sit klaar met die panga-hef in die hand; hy slaan die trom en ons moet huppel, terwyl ons kliphelde die een na die ander aarde toe kom en ons lapppies grond oordek word met plakkershutte.

Binnekort is dit die Monument en Bloedrivierlaer se beurt. Sal iemand dan (behalwe Sunette?) op sy voete kom en ‘n piepgeluid laat hoor? Of sal hulle ook maar, soos altyd, kop in die skouers trek en net stilletjies verdamp?

Dis egter nie die kliphelde of die grondgrypers wat die land sy doodskoot gaan gee nie, maar Eskom wanneer sy liggie finaal gesnuit word.

Dit is nou ‘n ope geheim dat instandhouding nie meer Eskom se hoofprioriteit is nie, maar dat hulle nog net probeer las en lap. Ons verneem uit verskeie oorde dat “die ineenstorting van Eskom doelbewus beplan word, sodat Uhuru sy loop kan neem”.

Die nuutste staking by Medupi kragstasie moet in daardie lig gesien word. Eskom se afdanking van 1 700 kostruksiewerkers wat aan ‘n onbeskermde staking deelgeneem het, het die res in ‘n gebaar van solidariteit met die rebelle nou ook laat staak om Eskom te dwing om die 1 700 weer aan te stel. En soos elke keer te vore, sal Eskom maar weer die knie moet buig.

Die rebelse werker wéét reeds hy hoef maar net te staak, die strate in te vaar, stadsverkeer tot stilstand te bring, winkels te plunder, voertuie met klippe te bestook, selfs sy werkgewer se eiendom brand te steek en te verwoes, dan kry hy uiteindelik sy sin.

Sedert 1994 moes elke besigheid, korporasie of maatskappy wat dit gewaag het om tugstappe teen rebelse werkers te neem, uiteindelik swig en die handdoek ingooi. Hulle base kry die geld, maar het geen seggenskap nie. Bokspringers regeer die land.

(Afriforum kon met sy dosyne samesprekings, beswaarskrifte, optogte en hofsake oor haatspraak, rassisme en ongrondwetlike optredes deur die swart ANC, swart munisipaliteite en swart wetsoortreders, ook geen hond haaraf maak nie. Selfs hofsuitsprake in hulle guns teen die booswigte, was futiel.

En hoeveel duisende rand het Afriforum nie al in die kleinhuisie gestort in ‘n vrugtelose poging net om Malema te verbied om sy “rassistiese” oproep aan medeswartes om die kolonialis dood te skiet, te staak nie? Maar het die klong hom enigsins daaraan gesteur? Glad nie! Hy dreunbeen lustig voort!

En selfs sy swart president laat hom dit welgeval, want terwyl hy die askoek trap, sing hy sy eie treffer: Ek én my kabinet gaan die witnerf uitroei! Nie soos Dingaan en sy impi’s destyds met knopkierie en assegaai nie. Nee so waar as wat ek leef, hy gaan dit doen, uitgevat in die haatlike kolonialis se duurste pakklere, hemp, das, skoene en gewapen met ‘n koloniale masjiengeweer!)

Numsa se hoofonderhandelaar, Steve Nhlapo, het verlede week gesê die unies word deur 21 000 werkers verteenwoordig, en hulle het op die jongste vergadering besef dat Eskom en die kontrakteurs glad nie na hulle besware luister nie. Hy het dit só gestel:

“Eskom is die skuldige en die probleme wat werkers by Medupi in die gesig staar, gaan net verdere vertragings veroorsaak. Dit het ses jaar geneem om één eenheid te voltooi en dit gaan Eskom nog 16 jaar neem om die res klaar te maak. En nou juig hulle oor Eenheid 6 wat 400 MW in die netwerk lewer…”

En die volk murmereer

Ja, wie sal dan nie murmeeer nie? Wié sal nie sug en steun nie? En wie sal nie vra na die ou paaie nie?

Is dit nie wat ook in Egipteland gebeur het nie? Die dag toe die Engel met Moses vanuit die brandende braambos gespreek het (Eks 3:9), was sy woorde aan hom: “…kyk, die jammerklagte (die gesug en gesteun) van die kinders van Israel het tot by My gekom. Ook het Ek die verdrukking gesien waarmee die Egiptenaars hulle verdruk.” Hy stuur toe vir Moses om hulle te gaan uitred.

En ongeveer 1 900 jaar later vertel ‘n ander profeet ons van ‘n man met ‘n inkpot op sy heup en aan hom het die Engel gesê: “Trek dwarsdeur die stad … en maak ‘n teken op die voorhoofde van die manne wat sug en steun oor al die gruwels wat daarin gedoen word. Maar aan die ander (dié wat dit stilswyend aanvaar het) sê Hy voor my (Esegiël se) ore: Trek agter hom aan deur die stad, en slaan; laat julle oog nie verskoon nie, en moet nie spaar nie; slaan dood grysaards, jongmanne en jongedogters en kinders en vroue tot vernietiging toe; maar raak aan niemand op wie die teken is nie, en begin by my heiligdom (Eseg. 9:4-6).

En weer 2 400 jaar later praat ons eie profeet met sy volksgenote wat sug en steun oor die gruwels rondom hulle; vertel hy hulle van die gees van verskrikking wat kom.

Party mag miskien ook sy waarskuwing onthou: Middernag sal jy wakker skrik van honde wat blaf, geweerskote en mense wat gil. Dan sal die swaard by jou jy wat weet (gemerk is) se huis verbygaan asof dit nie daar is nie.

Maar hoekom moet hierdie straf in sy Heiligdom begin?

Hoekom daar in die tabernakel waar Hy by sy volk vertoef het? Is dit dan nie ‘n plek van aanbidding nie? En was dit nie ook eens op ‘n tyd sy Tuiste nie? By die goue kandelaar, langs die tafel met die toonbrode het Hy vir ons vertroosting gebring.

En nou? Nou het dit ‘n rowerspelonk geword, en die plek waar sy oordeel moet begin!

Wat beteken dit om te sug en te steun? Is dit nie om jou stem te laat hoor en nie stil te bly nie? Want bly jy stil, gee jy ook goedkeuring aan elke gruwel in die land…

87
Leave a Reply

avatar
1800
59 Comment threads
28 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
25 Comment authors
BesoekerMimi HildebrandMarellusLeonor C LombardAlbert Myburgh Recent comment authors
  Subscribe  
nuutse oudste gewildste
Stel in kennis van
Johann Leipoldt
Guest
Johann Leipoldt

Adriaan dankie vir die artikel. Ons waarsku die volk al so lank, maar die sportgod verhinder hulle om te kan sien wat aan die gebeur is. Die donkerte wat oom Siener voorspel het is besig om al donkerder om ons te word en nog steeds kyk die volk rugby en krieket salig onbewus van die naderende dood. Met hul ja-stem het hul hul erfenis weggeteken en nou gaan hulle alles verloor. Sef 3:12 ‘n ellendige en geringe volk wat by JAHWEH skuiling soek. Sef. handel natuurlik oor Suidelike Afrika. Alles sal die volk ontneem word omdat hulle sport bo Vader… Lees Meer »

Arnold de Beer
Guest
Arnold de Beer

Baie goed gesê. Dit is regtig jammer dat ‘n Volks instansie soos Orania sulke woorde kan uiter. Hierdie fout gaan hulle lede en inkomste inboet. Mense op baie FB blaaie het hulle geldelikke steun aan beide organisasies opgeskort, en van hulle stuur dit nou vir Sunette.

Janco Moolman
Guest
Janco Moolman

Wat is julle advies vir stad woonagtiges bv. Johannesburg? Dit is duidelik dat n revolusie op hande is. Dit was nog nooit God se plan vir sy volk om saam te leef met die huiden nie soos wat ons oor en oor in die Ou Testament sien. Geskiedenis herhaal homself net weereens en daar is rerig niks nuut onder die son nie. Ons leef in interressante tye en die suiwerings proses is hier! Tyd vir ons as ‘n God vresende volk om terug te keer na ons almagtige God wat hemel en aarde geskape het in 6 dae. Sy wil… Lees Meer »

ANKE
Guest
ANKE

Ek wil asb ook graag ‘n antwoord kry om mense wat in JHB woon – waarheen?
Is besig om te kyk na plekke maar het geen idee nie

Johann
Guest

Liewe Oom Adriaan, glo dat dit baie goed gaan daar. Dit is altyd insiggewend om oom se artikels te lees en weer die bemoedigging en waarskuwing in die woord van God te sien, ons eenigste Here, Verlosser en Herder. Met die bevestiging en waarskuwing daarvan deur sy getroue Boerprofeet. Donker tye le voor vir die wat nie wil hoor of sien nie, met skille oor die oe, al dwaalend agter die godelose aan. Daar kom n tyd wanneer die koring van die kaf gesky SAL word, of die liberalistiese platneusboeties nou daarvan hou of nie. Mag die ‘merk’ van die… Lees Meer »

Annwen
Guest
Annwen

Die koring is van die kaf geskei toe die volk ja of nee moes gestem het. Die wat gesien het wat kom, en wat ore gehad het om te HOOR.
Niemand is so doof soos die wat nie wil hoor nie, of so blind wat nie kon sien nie. Dit het nog nie verander nie.

God seen julle almal!

johann cronje
Guest
johann cronje

Adriaan, Baie dankie vir nog ‘n puik insiggewende werkstuk. Siener het spesifiek gesê, WIE aangeval sal word. Is ek reg as ek Siener so aanhaal ? “Siener Van Rensburg het gesê hy sien ALMAL WAT ‘N ROL GESPEEL HET IN DIE OORGAWE (of hulle aktief betrokke is, of goedgekeur dit- maw verraaiers en liberale) SAL AANGEVAL WORD DEUR DIE TERREUR wat hy voorheen gesien KOM OOR DIE VYANDE van die Boere. Hy sien hoe HIERDIE MENSE, vroue in die besonder-vlug uit hul huise, selfs nie eers tyd om deure of vensters te sluit nie, want terwyl hulle vreesbevange weghardloop, waai… Lees Meer »

johann cronje
Guest
johann cronje

Adriaan, Excodus 20:4 Jy mag vir jou geen gesnede beeld of enige gelykenis maak …………………. Wanneer ons egter enigiets of enigiemand in die besonder idealiseer of vereer en ‘n gesnede beeld maak om as ‘n monument van herinnering te dien, dan kan ons sonder om te besef of te bedoel , onsself skuldig maak dat ons dit “aanbid” of selfs “verafgod ”. Die vernietiging van ons kultuur en erfenis, is slegs ‘n instrument tot ‘n verdere konfrontasie vir die vyand om ons mee aan te val en ons emosioneel te maak. Eintlik wil hulle ons heeltemal uitwis. Die “onheilige een”… Lees Meer »

Janco Moolman
Guest
Janco Moolman

Eks nie seker of net die maak van die standbeelde n sonde is nie, maar as mens die twede gebod in geheel aanskou is dit baie duidelik dat die aanbidding of bediening daarvan wat eintlik die sonde is. Ek dink beeldhouwerk is ‘n God gegewe talent wat as dit gebruik word om Hom te dien baie mooi kan wees. Die oomblik wat jy jouself voor dit neerbuig natuurlik verander dit ‘n paar dinge… ek dink wat aangaan in ons land is egter n baie fyn lyn tussen herkoms en afgoddery. En om te baklei oor die standbeelde is moontlik die… Lees Meer »

Johannes Meintjes
Guest

Baie dankie vir ‘n treffende artikel. Mag die oorblyfsel wie opreg kreun oor die ongeregtighede voor die Lewende God tog wel begin versamel, verdedig en herbou sonder om in eie krag op ou ongeregtighede, misleidings of eiesinnighede te probeer staan.

AntSan
Guest
AntSan

Dit is nou mooi gestel Johannes. Ek kry die die indruk dat die sifting nou begin het. Die baklei oor die standbeelde het ‘n positiewe sy. Ons ware geskiedenis en herkoms word nou na gekyk. Nou dat die Indier se beeld ook vol wit verf gegooi is word daar in diepte gekyk. Victoria en al die ander word geverf, haha, en wereldwyd kyk nasies en regerings vir die eerste keer hoe ons geskiedenis verloop het. Dit is goed so. Dit is wat ons van die dakke af geskree het, maar niemand het geluister nie, nou doen die “onderdrukker” dit vir… Lees Meer »

Jan Brits
Guest
Jan Brits

Soos verkry uit Rapport die naweek

Vakansie vir Kersdag en Paastyd ‘teen die Grondwet’
Deur Elaine Swanepoel Sondag 12 April 2015 05:20

http://www.netwerk24.com/nuus/2015-04-12-vakansie-vir-kersdag-en-paastyd-teen-die-grondwet

Lees verder

JB
Guest
JB

Tyd loop. Wag vir niemand nie. Reeds 6 maande gelede … die uitboendery uit die satansnes! Dieselfde vir die eerste JA-stem in 1983. Tyd loop. Net nou die dag. Die “oënskynlike vyandskap” tussen Zuma en Bob is ook net “blufspel”. Malema het ook mos vir sy ‘uncle Bob’, soos die Rhodies hom noem, gaan kuier so ’n ruk gelede. Driemanskap. Net nou die dag in 1980 het ek self vir Rhodesiërs gesê dat dit wat toe in hulle land paasvind NOOIT hier sal gebeur nie. Hoe verkeerd was ek nie? Moes my woorde opvreet. Sommer drie jaar later met die… Lees Meer »

JB
Guest
JB

Adriaan se rubriek is in die kol maar ek moet verskil van twee dinge nl. die sogenaamde standbeeldkampvegters en dat die HNP nie onderhandel nie. Ek vertrou hierdie kampvegters so ver as wat ek hulle kan sien. Oor baie redes wat te veel is om hier op te noem. Die BAV/VVK/Verkenners is die HNP wie met Dingaan se luitenant Cyril Ramaphosa onderhandel. Ook met die VN. Tot verkeerd bewys stel ek nie belang in die kampvegters of die HNP, of enige politieke party belang nie. Uit dit wat Adriaan van Soen-Net noem blyk dit dat sy dalk begin wakker skrik.… Lees Meer »

Johan v Rensburg
Guest
Johan v Rensburg

Kommentaar word nou automaties beperk tot 1800 karakters

Johan v Rensburg
Guest
Johan v Rensburg

Hallo Adriaan, en baie dankie vir die nuusbrief en die versekering wat ons daarin kan lees dat alles nog nie vir God se kinders verlore is nie. Ek geniet ook die direkte verwysings uit die skrif om te staaf wat vandag vir ons uitgele word. God se woord is mos duidelik dat jy alles wat jy lees of hoor aan die skrif moet meet voordat jy dit aanvaar. Ek doen ook soos n vorige skrywer, my klein deeltjie om eerstens my naastes in te lig en aan te moedig om te verseker dat hul sake met God reg is. Tog… Lees Meer »

Johan v Rensburg
Guest
Johan v Rensburg

Hallo Adriaan,
Ek wil nie lastig wees nie maar ek wil graag jou opinie op my skrywe hê.
Groete Johan

Eluk
Guest
Eluk

Met die stadbeeld gebeure tans kan ek nie anders as om te wonder of dit nie God YHWH se manier is om ons vyande te gebruik om ons,sy Volk Israel, van ons afgodery te suiwer nie….

Dirk Albers
Guest

Daar is een ding wat die subras-barbare, joodse geldbase, blanke liberale drek, en die HELE wêreld nie kan verstaan nie, en dit is : Hoekom het die Boerevolk, tesame met hulle blanke vriende, van regoor die hele wêreld, nog nie die wapen opgeneem nie ? ? Kom ons kyk bietjie na die uiterse provokasie, net oor die laaste twintig jaar. Hulle verloor hulle land deur skandalige bedrog. Hulle word in duisende vermoor en gemartel. Hulle vyande sing openlik strydliedere, wat bloedvergieting en oorlog aanhits. Hulle word deur ” agent provokateurs, ” van die onwettige regering, in lokvalle ingelei. Hulle kinders… Lees Meer »

Hennie du Plessis
Guest
Hennie du Plessis

Hello Vaandels Adriaan jy het jouself weer oortref……Dankie Ek lees elke inset op die blad maar is nie so fluks en slim om op julle interessante menings kommentaar te lewer nie. Iets nie heeltemal vir die onderwerp nie, maar ek soek julle slimmes se gedagtes hieroor. Ek het ongeveer ‘n week gelede vir Adriaan ‘n Youtube “clip” “link” gestuur en so op die ingewing iets genoem. Die “clip” gaan o.a. oor die opgrawing van beendere van “mense” van 8′ en langer. Ek het die gedagte so terloops vir Adriaan genoem maar sedertdien dink ek al hoe meer daaraan. Die kopbene… Lees Meer »

Sheugnet
Guest
Sheugnet

Hennie, volgens Matteus 22:30 kan engele nie voortbring nie. Die kanse is dus NUL. Om te beweer dat die Bybel praat van reuse wat met vroue van die aarde ‘vermeng’ het, is om die skrifte te verdraai. Die Bybel se slegs dat daar in daardie dae reuse op die aarde was. ‘n Reus is ‘n baie groot mens. Goliat was ‘n reus. Die ‘seuns van God’ dui op die nageslag van Set (Adam se seun) wat deur God gekies was om Hom op aarde te verteenwoordig, nadat Abel vermoor was. Die ‘dogters van die mens’ is dus afstammelinge wat nie… Lees Meer »

AntSan
Guest
AntSan

Snert!Gen 6:4 In die dagen waren er reuzen op de aarde, en ook daarna, omdat Gods zonen tot de dochteren der mensen ingegaan waren, en zich kinderen gewonnen hadden;

Sheugnet
Guest
Sheugnet

Gen 6:4 in Afrikaans 1953 vertaling. ‘In die dae was die reuse op die aarde, en ook daarna, toe die seuns van God by die dogters van die mense ingegaan en die vir hulle kinders gebaar het. Dit is die geweldiges uit die ou tyd, die manne van naam.’

Matt 22:30 ‘…Want in die opstanding trou hulle nie en word ook nie in die huwelik uitgegee nie, maar is soos engele van God in die hemel.’

AntSan. Waar verskil ons?

Lien
Guest
Lien

Dankie Adriaan vir jou volledige antwoord!!!

Dirk Albers
Guest

Hennie, jy kom beslis nie onnosel voor nie ! Jy is iemand wat ” uit die boks ” kan dink, en in die tye waarin ons lewe, het dit BAIE belangrik geword. Ek het jare terug n artikel gelees wat beweer het dat Adam en Eva ook ” reuse ” was, en dit het honderd persent sin gemaak vir my. Gesien teen wat reeds in die Skrif opgeskryf staan, tesame met fossiele van mens en dier. Verder word miniatuur plante en diere suksesvol geteel in vandag se tye, of dit kan selfs net genetiese afwykings wees. Na die Sondeval, is… Lees Meer »

johann cronje
Guest
johann cronje

Hennie du plessis,

Gaan Google die woord ” NEPHILUM” en jy sal die antwoord op jou vraag kry.

johann cronje
Guest
johann cronje

Johan v Rensburg, Die begrip wat ons moet verstaan is dat God Yahweh slegs een volk uit al die volke op Aarde uitverkies het om Sy eienomsvolk te wees. Net aan hulle alleen het Hy die ewige lewe belowe en bemaak. Ook net aan die een enkele volk het Hy Sy seun Yashua gestuur met die opdrag om net na die verlore (verstooide) kinders van Israel te gaan. Daar is talle skrifgedeeltes wat weens wanbegrip heel onvanpas verdraai word om ALLE nasies in te sluit. Yashua sê duidelik dat wanneer hy weer koms sal hy Sy engele SAL uitstuur, met… Lees Meer »

Marellus
Guest
Marellus

Adriaan,

Uitstekende artikel.

Weet jy iets Genl de la Rey wat by Migdol ‘n toring/pilaar opgerig het ?

Marellus
Guest
Marellus

Korreksie,

Weet jy iets van Genl de la Rey wat by Migdol ‘n toring/pilaar opgerig het ?

Marellus
Guest
Marellus

(1 van 2) Vanuit hierdie bron : “EK SELF sal MY volk uit die nasies gaan haal en EK sal hul bring in hul land. Almal sal weet dat EK die Heilige van Israel is en hulle sal sien hoedat EK MYSELF aan hulle openbaar. Dit sal so waar as wat EK leef geskied en elke oog sal sien en elke mond sal bely dat EK Jahweh van die leërmagte is. Daar sal nie meer `n sweempie van twyfel by enige iemand wêreldwyd wees, dat dit EK is wat MY volk uit die hande van die bose bevry het nie.… Lees Meer »

Marellus
Guest
Marellus

(2 van 2) (vervolg) Dan sal EK MY boodskapper stuur om hulle te gaan haal en EK sal al MY kinders van die ander lande hierheen bring en hulle sal saam met julle by MY pilaar vergader en saam met julle sal hulle MY liefhê en aanbid. Dit sal EK doen vir die mense wat MY liefhet en in diens van MY wil wees. Die res van die wêreld sal met afsku toekyk hoe EK julle dan weer sal seën en julle voorspoedig maak en met jaloesie sal hulle dan weer planne smee om julle tot ondergang te dwing. Maar… Lees Meer »

Boepie
Guest
Boepie

Oom Adriaan, mense besef nie hoe groot en ernstig die probleem met Eskom is nie. Eer wil ek almal wat my bydrae lees verskoning vra, ek is disleksies en woorde is nie my speelgoed nie. Ek het navorsing gaan doe oor krag opwekking na ek die eerste keer gehoor het dat die kenners se, met n blackout kan ons vir 2 weke sonder krag sit. Ek stem nie saam nie, dit gaan veel langer wees, laat ek verduidelik. Al Eskom se 87 tubines is op een netwerk gekoppel dws hulle werk saam, koeberg voorsien nie net aan die Wes Kaap… Lees Meer »

Boepie
Guest
Boepie

Ons het nou n black out en Eskom doen n black start. Die turbine neem 7 dae om tot stilstand te kom, dan word onderhoud gedoen en die vuur word gemaak dan neem die turbine weer 7 dae om op spoed te kom. Koeberg No1 het 7 dae geneem om te sinkroniseer, ons is nou al klaar op 3 weke. In hierdie tyd sal Sasol nog kan werk want hy wek sy eie krag op. Die hele land sal nou moet oorskakel na brandstof vir energie in n tyd waar daar geen water en kos is nie om die ekonomie… Lees Meer »

Boepie
Guest
Boepie

Tref voorsorg vir 3 tot 6 maande. Net hierdie nood drills moet almal laat regop sit. Ek sal gráagwil verduidelik hoe die sinkronisasie werk en hoekom dit so belangrik is maar ek kan net 1800karakters gebruik. Gaan kyk gerus agter op enige huishoudelik appesraat, daar staan 50 tot 60 Htz, as jy twee turbines het wat gesinkroniseer is dan lewer hulle die Htz maar as hulle nie gesinkroniseer is nie dan verdubbel die Htz, alle elektriese motors sal blaas en alle elektroniese apperaat. Tref voorsorg.

Dirk Albers
Guest

Abraham het vir die heiden koning gesê, Sarah is sy suster, en nie sy vrou nie. ( Die koning het natuurlik groot planne gehad ! ) Toe die koning uitvind dat Abraham vir hom gelieg het, was die koning HEWIG ontsteld ! Sy broek het miskien selfs gebewe, want hy het geweet wie Yahweh is, al het hy Hom nie self geken nie ! Het die koning tot ” bekering ” gekom ? Nee, maar hy het geweet hoe naby hy gekom het aan die dood, deur met Yahweh se geliefdes te sukkel. Hoekom wil mense die sub-ras barbaar so… Lees Meer »

Dirk Albers
Guest

Boepie, ek het beslis nie die aandag van jou BAIE belangrike pos probeer aftrek nie ! Pardon ! Adriaan, dankie dat jy die saak in jou bekwame hande neem, en ons op hoogte hou. Die krag in Warmbad het al twee keer gesny vandag, maar nie vir te lank nie. Persoonlik gaan ek more n paar kanne vol petrol maak, en kontant trek. En ja, my geloof is kleiner as n mosterdsaad ! Maar iemand moet heel laaste deur die Hemelpoort beweeg, en dit sal maar ek wees !

Jan
Guest
Jan

Vaandel genote, daar is n paar artikels oor indien die krag afgaan hoe lank dit gaan neem om weer aan te kom, Ek stem saam met Boepie, die tyd bestek is nader aan 60 dae as alles af is, al die eenhede moet eers aan lyn kom voor krag weer gelewer kan word, Dit is soos n motor met pap battery, krag van erens moet gelewer word om weer te start en elke eenheid wat loop moet die volgende een jump start so to speak, ek is tans in Durban en gister was daar weer xenofobiese aanvalle, die ergste is… Lees Meer »

JB
Guest
JB

Hier is moord, aanranding, die geskiedenis se hede van Pik en Artisaari, elektrisiteit en natuurlik die rugbyafgod in Suid Wes Afrika … As dit maar nog SWA was …

http://www.republikein.com.na/misdaad/amerikaner-koelbloedig-op-otjiwarongo-vermoor.245397
http://www.republikein.com.na/misdaad/huisvrou-stort-ineen-n-aanval-op-uis.245312
http://www.republikein.com.na/energie/duurder-krag-kom-vir-namibi-rs.245398
http://www.republikein.com.na/sport/blou-masjien-rol-oor-welwitschias.245324

Alles op skedule. Die finale witvlug van namibië na azanië is naby.

Die mense moet goed notisie neem van Boepie se kommentaar hierbo.

Albert Myburgh
Guest
Albert Myburgh

The Congress of South African Trade Unions (Cosatu) and the South African Communist Party (SACP) have made a statement on the recent attacks in South Africa. The trade union federation says it does not believe the acts seen in the country are linked to xenophobia because other foreign-nationals, like whites and Chinese, haven’t been attacked. The SACP says the attacks are due to “narrow-nationalism”.

Hierdie is so bietjie van die onderwerp af maar nadat ek dit gelees het lyk dit vir my of die barbare nou die aandag op ons wil vestig met al die xenophobiese aanvalle.

Dis op EWN se website.

Dirk Albers
Guest

Albert, dit is ” afrika-bos logika ” op sy beste ! Nou het ons sommer n nuwe woord ook nl. Narrow-nationalism! Ai, ai, bou nou n nasie met sulke mense, al is dit n reënboog-nasie ! En daar is honderde duisende blankes, wat hulle as GELYKES sien ! Hulle is alreeds besig om onder mekaar te stry, wie die nuwe ” swart-zille ” moet wees. Wat n TRAGEDIE !

Jan
Guest
Jan

Ek lees n artikel en kyk n video oor die kanibale van Liberia, die nerwe se dag begin vir hulle normaal, geniet n gesonde ontbyt, kom dan bymekaar en bespreek die dag se beplande moorde, neem een onskuldig baba en vermoor dit, dan word die bloed gedrink en die hart in stukke gesny en elkeen kry n stuk so vir die braafgeid en moed, dan begin die dag se moorde en verkragting, dit hou aan seker tot so 2 – 3 in die middag, die ouer manne wat moeg is gaan vroeer huistoe en stuur hulle vrouens om die goed… Lees Meer »

Dirk Albers
Guest

Jan, ek het jare terug n boek gelees oor dieselfde onderwerp, in Afrika. Dit is glo n geweldige belediging vir n kanibaal, as sy opponent sy arm afsny, en braai terwyl hy toekyk ! Lesers sal ons nou seker verkwalik omdat ons hierdie aaklighede hier openbaar, maar onthou, iemand moet die basuin blaas. As net EEN verlore skaap tot beter insigte kom, was dit die moeite werd gewees. Solank as wat gelowiges die Evangelie voor die pote van die sub-ras barbare gooi, sal hulle verskeur word ! My probleem is, as jy van beter weet, en nie die vermaning en… Lees Meer »

Leonor C Lombard
Guest
Leonor C Lombard

Dankie Adriaan omdat jy weereens realiteit in ‘n netjies verpakte stuk vir ons gee. En vir almal se bydraes tot voorbereiding vir die nag wat gaan kom.

johann cronje
Guest
johann cronje

Adriaan se skrywe is gebaseer op die verering van ‘n volk se kliphelde, ongehoorsaamheid aan hulle Vader en die gevolg van hul blindheid. (Ons almal verwys en voel skuldig aan die MOONTLIKE oortreding van die 2de gebod.) Hierdie spesiale Israelvolkie van Yahweh (die dogter van My verstrooides / die dogter van Sion) het ook gefaal en nie die opdrag wat Israel van ouds ontvang het, as voorbeeld, uitgevoer nie. Deut 7:1-7 – AS YAHWEH jou God jou inbring in die land waarheen jy gaan om dit in besit te neem, en Hy baie nasies voor jou uit verjaag: die Hetiete,… Lees Meer »

johann cronje
Guest
johann cronje

VERVOLG – Maar die volk van ouds het nie geluister nie, net soos die volk van vandag ook nie geluister het nie, maar hulle het hul oor geleen het aan hul leiers en predikante wat verleiers en dwaalpredikante is en uiteindelik het die volk in die moeilikheid beland wat ons vandag is waar die dwaas oor die baas heers. Genesis vertel vir ons die verhaal van die skepping. Hiermee ‘n paar aanhalings ; – En YAHWEH het die groot seediere geskape en al die lewende wesens wat beweeg, waar die waters van wemel, VOLGENS HULLE SOORTE; en al die gevleuelde… Lees Meer »

johann cronje
Guest
johann cronje

VERVOLG – Dit het beslis ook vir die mens (Adam en sy vroulike Maat) gegeld en so ook later vir al die Israeliete wat van hulle afgestam het tot en met vandag. Maar soos ons reeds weet het die “onheilige een” ook in die skepping van YAHWEH ingemeng en sy saad gesaai om YAHWEH se saad te verbaster en so het menigte van die heidense nasies onstaan wat almal die vyande van Israel was. Hierdie ou volkie van ons het presies dit wat Hosea beskryf, gedoen. Hosea 5:7 – Hulle het troueloos gehandel teen YAHWEH, want hulle het onegte kinders… Lees Meer »

Leonor C Lombard
Guest
Leonor C Lombard

Hennie. Daar is oorgenoeg bewyse dat daar NIE net Adamiete op die aarde was nie. Nacash was beslis nie ‘n Adamiet nie en het beslis nie met Eva net gestaan en gesels nie. Gen 6: 1-5 is baie duidelik dat hierdie wesens vroue geneem het en kinders by hulle gekry het. Gen 6: 4…..die seuns van Yahweh (Engele) by die dogters van die mense(adam) ingegaan en die vir HULLE kinders gebaar het. Dit is die geweldiges uit die ou tyd, die manne van naam. Yahweh het dit gehaat en daarom Gen 6:5 Toe Yahweh sien dat die boosheid van die… Lees Meer »

johann cronje
Guest
johann cronje

VERVOLGADULTEROUS = OWERSPELIG. ADULTERER = EGBREUKER. Skielik begin die betekenis verander : ADULTERATE beteken nou – VERVALS, KNOEI MET, VERDUN, “BESMET”. ADULTERATION = VERVALSING, VERDUNNING. Die woord “ONTUG” beteken lewdness, prostitution, fornication LEWD = ONTUGTIG, WELLUSTIG, WULPS, ONKUIS. FORNICATION = HOERERY, “ONTUG” FORNICATE – HOEREER, BOELEER, “ONTUG PLEEG”. FORNICATOR – HOEREERDER, “ONTUGTIGE”. Sou dit verkeerd wees as ons dalk die betekenis van die woord “EG” eerder verklaar as die beskrywing van iets wat “eg” is. (die egtheid of suiwerheid van iets – soos saad). Dan sou die word “ADULTERATE” / ”ONTUG” se betekenis soos ‘n handskoen pas (VERVALS, KNOEI MET,… Lees Meer »

Leonor C Lombard
Guest
Leonor C Lombard

Die grootste stryd wat Joshua gehad het was om die Israeliete te verseker dat Yahweh hulle in die aanvalle teen die ‘reuse’ Nephilim- fallen ones – sal beskerm. Yahweh het elke vrou kind en man laat doodmaak het – SODAT die slangsaad vernietig word en die MENS kan in suiwerheid voortleef. En daarom haat die humaniste Yahweh want hulle sien Hom as ‘n kindermoordenaar. Wat hulle nie verstaan nie is dat dit ons redding was. En daarom is die God van liefde van die nuwe testament soveel meer aanvaarbaar. Die bekende slangsaad volke – Kannaaniete, kinders van Anak-Enakiete, Refaiete, Amelakiete,… Lees Meer »

Leonor C Lombard
Guest
Leonor C Lombard

Kyk weer na 1 Kron 20:6 En daar was weer oorlog by Gat en daar was ‘n baie lang man met ses vingers aan elke hand en voet, vier en twintig; hy was ook ‘n afstammeling van die REFAIETE. Oorspronklike teks. And yet again x5750 there was x1961 war 4421 at Ga± גַּת, 1661 where was x1961 a man 376 of [great] stature, 4060 whose fingers y676 and toes 676 [were] four 702 and twenty, 6242 six 8337 [on each hand], and six 8337 [on each foot]: and he x1931 also x1571 was the son 3205 z8738 of the GIANT.… Lees Meer »

Leonor C Lombard
Guest
Leonor C Lombard

Mat 22:30, Mark 12:25 praat van na die opstanding en in die hemel- dit beteken nie dat gevalle engele nie kon nie. Engele wat op aarde verskyn het het as mans verskyn, geeet, gepraat en alles wat mens doen gedoen. Dit lyk dus as hulle hulle in mensvorm op aarde wandel is hulle soos mense. Mat 22:30 22:30 ἐν “in” γὰρ “therefore” τῇ “unto-the-one” ἀναστάσει “unto-a-standing-up” οὔτε “not-also” γαμοῦσιν “they-marry-unto” οὔτε “not-also” γαμίζονται, “they-be-married-to,” ἀλλ’ “other” ὡς “as” ἄγγελοι “messengers” ἐν “in” τῷ “unto-the-one” οὐρανῷ “UNTO-A-SKY” εἰσίν: “they-be;” UNTO-A-SKY: #3772 οὐρανός ouranos {oo-ran-os’}– perhaps from the same as G3735 (through… Lees Meer »

johann cronje
Guest
johann cronje

VERVOLG – Die skrif se onomwonde dat YAHWEH nooit verander nie. Maelagi 3:6 – Want Ek, YAHWEH, het nie verander nie; en julle, kinders van Jakob, is nie verteer nie. Yahweh het ‘n afkeur in vermenging van rasse en noem dit prontuit (basters) – Deut 23:2 – Geen baster mag in die vergadering van YAHWEH kom nie; selfs sy tiende geslag mag in die vergadering van YAHWEH nie kom nie. (HIERDIE WOORDE MAG ONS MOS NIE UITSPREEK NIE WANT DIT GEE AANSTOOT EN KLINK RASSISTIES). Let daarop dat die nuutste vertalings van die Bybel hierdie besonderse skrifgedeelte sodanig verander het… Lees Meer »

johann cronje
Guest
johann cronje

VERVOLG – Nehemia 13 : 3 – OP dié dag is daar voor die ore van die volk voorgelees uit die boek van Moses, en daarin het geskrywe gestaan dat geen Ammoniet of Moabiet tot in ewigheid in die vergadering van God YAHWEH mag kom nie, Lev 20 :1-2 – VERDER het YAHWEH met Moses gespreek en gesê: Jy moet ook aan die kinders van Israel sê: Elkeen uit die kinders van Israel of uit die vreemdelinge wat in Israel vertoef, wat van sy kinders aan Molog gee, moet sekerlik gedood word. Die volk van die land moet hom stenig.… Lees Meer »

Leonor C Lombard
Guest
Leonor C Lombard

Vaandels. Oral op webwerwe word nou ‘openbaringe’ van allerhande mense geplaas. Judith de Beer, Jakob Lorber en Betha Dudde en alles klink so mooi want Jesus praat met hulle. Ek het soveel as wat ek kon lees van hulle gelees en ek is nie oortuig nie. Van die goed wat kwytgeraak word is baie erg onskriftuurlik. Maar ek dink elkeen van ons wat Yahweh in wet en fees en gees aanbid moet laat Sy Gees ons lei. Daar is net eenvoudig te veel om hier te skryf maar ek gaan tog enkele voorbeeld aanhaal sodat julle kan sien wat my… Lees Meer »

Leonor C Lombard
Guest
Leonor C Lombard

Sy/Hy skryf: Omdat JAHSHUA DIE HOËPRIESTER MELGISÉDEK SELF IS, sal die orde dus die uitoefening van SY LEER VAN LIEFDE wat Hy vir ons op aarde kom leer het, behels. Daarin lê die sleutel van die volkome WEDERGEBOORTE VERBORGE. Hier is so baie verkeerd: 1. Nou is Yahweh Yahshua en ons wat weet weet mos dit is nie waar nie- net die wat die 3god glo sal dit opslurp. 2. Watter leer van LIEFDE?? Yahshua het baie duidelik gestel dat Hy gekom het om die SWAARD te bring en NIE VREDE EN LIEFDE NIE. HY het die WET van Yahweh… Lees Meer »

Leonor C Lombard
Guest
Leonor C Lombard

en die? Die HELE SKEPPING moet gedien word in die grootste nederigheid, deemoed en liefde. Die VERWRONGE NATUUR, BESOEDEL DEUR LANGDURIGE SATANIESE INVLOED, sal weer binne die oorspronklike orde gebring word, deurdat ALLE NATUURGEESTE ondergeskik aan hierdie Melgisédek-orde sal wees. –KLINK SOOS DIE VN SE AGENDA 21 PLAN GEGIET IN DIE NEW AGE!!!! en dan: Tog skuil die Dogter van Sion by `n beleërde leerstelling (dorpie) van JaHshua. Hierdie beleërde dorpie, skermpie of slaapplekkie is die liefdesleer van ons Verlosser, JaHshua en word genoem die “berg Sion”. Die berg stel die hoogste geestelike vlak voor wat deur die mens op… Lees Meer »

Leonor C Lombard
Guest
Leonor C Lombard

En ons is boots en all terug in die drieenigheids heidense leer. Met hierdie een sin kry satan dit reg om baie goeie christene met mooi woordjies die Skepper van Alles, die ALMAGTIGE GOD VAN Deut 6:4 op sy te skuif vir Yahshua/ Jesus aanbidding. En dan gooi hy sommer die eerste gebod in. Yahweh van die Leërskare, die God van Israel is die ENIGSTE GOD wat aanbid moet word en die ENIGSTE NAAM wat aangeroep moet word is YAHWEH-SABAOTH! Die volgende ook: http://www.nuweopenbaring.co.za/lorber.php?action=show&id=141&page=6 Maar die wat met opgetrekte neuse liewer anderpad kyk, sal nie so gelukkig wees nie en… Lees Meer »

Leonor C Lombard
Guest
Leonor C Lombard

Nou wie is hierdie gees wat subtiel die gelowige wil weglei van Yahweh se woord? Yahshua? Yahweh? Nee, beslis nie –maar die new age christen Jesus- definitief! Yahshua se eie woorde: Mark 12:24 En Yahshua antwoord hulle en sê: Is dit nie DAAROM dat julle DWAAL(MISLEI IS) omdat julle NIE die SKRIFTE KEN NIE en ook die krag Van Yahweh? Lyk dit of HY ons wil weghou van skrifkennis???? Nou nog ‘n stuk- klink goed maar: “Julle almal wat MY Lewende Woord lees, sal weet dat die volgende waar en eg is. Daar was `n man wat na MY kom… Lees Meer »

Leonor C Lombard
Guest
Leonor C Lombard

En Wees maar net vir My lief en alles sal duidelik word en alles wat julle nou nie verstaan nie, sal klokhelder in julle ore weerklink en julle sal alles verstaan. Dit word weereens aan julle gesê, omdat EK julle baie liefhet. Wat is liefde vir Yahweh- onderhouding van die wet!!!!!! 1Joh 5:2 Nog TWAK! Die Heiland spreek op 19 Jan. 2008 om 07:33 http://www.nuweopenbaring.co.za/lorber.php?action=show&id=141&page=21 “Tussen julle mense vandag is daar baie engele teenwoordig wat julle help om op die regte pad te bly en MY engele wat NOG NIE MENS GEWORD HET NIE, is.. WAAR in die skrif leer… Lees Meer »

Eluk
Guest
Eluk

Brittanje versprei weer snert stories oor ons Boere. Van ons is deeglik bewus hoe Brittanje voor en tydens die Anglo Boere oorlog in hul pers die wan persepsie oor ons geskep het deur leuns in koerante te publiseer oor hoe bar en vuil en agterlik die Boere is. Tans is Brittanje lykmy weer besig om hul populasie te breinspoel dat as daar in Suid Afrika n rasse oorlog uitbreek, dit die Boere se skuld sal wees. http://www.dailymail.co.uk/news/article-3038508/Preparing-race-war-South-African-white-supremacist-bootcamps-training-thousands-youths-fight-blacks-create-apartheid-state.html#comments-3038508

Besoeker
Guest
Besoeker

Eluk. Dit word propaganda genoem. Deur aan julle ‘n bepaalde politieke en sosiale identiteit te gee, en veral ook dat julle staatsveiligheid bedreig, verseker julle volgehoue uitsluiting t.o.v. internasionale volksmoord -wetgewing en beskerming, en sal ook as regverding vir die beplande massamoord op “regse” selfverdedigingsgroepe dien. Julle het bietjie vergeet wie julle ware vyand is, en hoe slinks die ding is.

Groente.

Besoeker
Guest
Besoeker

….en sal ook as REGVERDIGING vir die beplande massamoord op “regse” selfverdedigingsgroepe dien. Jammer oor die spelfout.